تیترنماجلدنما

اولین «جلدنما»ی رسانه نگاران منتشر شد

اولین «جلدنما»ی رسانه نگاران منتشر شد

در اولین «جلدنما»ی رسانه نگاران گفت‌وگویی اختصاصی با دکتر حسن نمک‌دوست، استاد برجسته ارتباطات انجام شده که در آن به بررسی موانع و فرصت‌های موجود در این حوزه پرداخته شده است.

دکتر نمک‌دوست در این گفت‌وگو تأکید کرده که: “ارتباطات فرمالیته نیست، بلکه یکی از اساسی‌ترین ابزارها برای پیشرفت جامعه است.”

یکی از بخش‌های جالب این گفت و گو بررسی پدیده اینفلوئنسر مارکتینگ است که به این سوال پاسخ می‌دهد: آیا اینفلوئنسر مارکتینگ راه‌حلی برای مدیریت منابع است یا بن‌بستی که باید از آن اجتناب کرد؟

نسخه PDF جلدنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا