در اولین «جلدنما»ی رسانه نگاران گفتوگویی اختصاصی با دکتر حسن نمکدوست، استاد برجسته ارتباطات انجام شده که در آن به بررسی موانع و فرصتهای موجود در این حوزه پرداخته شده است.
دکتر نمکدوست در این گفتوگو تأکید کرده که: “ارتباطات فرمالیته نیست، بلکه یکی از اساسیترین ابزارها برای پیشرفت جامعه است.”
یکی از بخشهای جالب این گفت و گو بررسی پدیده اینفلوئنسر مارکتینگ است که به این سوال پاسخ میدهد: آیا اینفلوئنسر مارکتینگ راهحلی برای مدیریت منابع است یا بنبستی که باید از آن اجتناب کرد؟